دوست داشتن!!!
 
درباره وبلاگ


سلام!!! با تشکر از تمام دوستای گل من که این وبلاگ سرد و تاریک رو با ورود خودشون گرم و روشن کردن!!! در این وبلاگ با دعوا و خنده و غصه و..... از شما پذیرایی میکنم!!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 177
بازدید کل : 31427
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1




free glitter text and family website at FamilyLobby.com

سنجش میزان عشق

لحظه های سکوت
گزیده ای از افکار و عقاید ما




روز اول خیلی اتفاقی دیدمت...

روز دوم الکی الکی چشمم به چشمات افتاد...

هفته ی بعد دزدکی نگات کردم...

و حالا...

سالهاست که یواشکی دوستت دارم...

هیچکی نمیتونه به دلش یاد بده که نشکنه...

ولی حداقل من میتونم بهش یاد بدم که وقتی که شکست با لبه های تیزش دست اونی رو که شکسته رو نبره!!!



نظرات شما عزیزان:

پسر روانی
ساعت20:33---9 مرداد 1391
به تو میگن بچه ی خوب بله بله!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, :: 18:10 ::  نويسنده : فاطی